9. децембар 2019.

Šta se radi

Slabo pišem u poslednje vreme, jer mi se pokidao kompjuter.

Ubuduće planiram urediti post o izumu automobila, staviti post o izumu kompjutera i staviti jedan o izumu interneta. O struji i telefonu koji su isto tako bitni izumi za savremeno doba su mnogi donekle upoznati tako da tu neću ništa stavljati.

Frensis Bejkon je pisao u 17. veku da su najbitniji izumi: štamparska mašina, barut i kompas. Ovu izjavu američki predsednik Džon Kenedi i spominje u jednom svojem govoru (govori su mu uostalom prilično dobri, koliko sam ih slušao).

Tako mi možemo reći danas da izumi koji su suštinski za savremeno doba su: automobil, struja, telefon, kompjuter, internet i televizija.

Da bi dobili pravo shvaćanje sadašnjosti i shvaćanje veze sadašnjosti sa prošlošću, ujedno da personiliziramo sadašnjost (jer izumi nisu pali iz vedra neba, nego su ih neki ljudi izumeli) dosta je dobro spoznati izumitelje suštinskih izuma za današnjicu.
Osim toga, jako se slabo spominju na TV-u, u medijima. Ja barem lično nigde nisam čuo ili pročitao u medijima o izumitelju Televizije, automobila, a izumitelj interneta se jako slabo spominje (iako se za njega još može čuti).

Tako da planiram pomalo da objavljujem o izumima.

Takođe, pročitao sam nedavno knjigu o istoriji samuraja te bih mogao objaviti jedan članak o samurajima. Ujedno i o vitezovima, i tome slično.